ACCÉS DE LES FAMÍLIES AL GESTIB

La Conselleria d’Educació i Universitat ha fet algunes millores al programa de Gestió Escolar de les Illes Balears (GESTIB) perquè les famílies puguin accedir més fàcilment a la informació que els centres educatius tenen dels seus fills: resultats de les avaluacions trimestrals, faltes d’assistència, sol·licitud de justificació de faltes, i d’altres. Per això, hi ha disponible una nova versió del programa (en format web i com a aplicació mòbil) que millora substancialment l’anterior.

Per accedir-hi, però, primer cal tenir un usuari i una contrasenya, que algunes famílies ja varen sol·licitar.

Per als pares o tutors d’alumnes menors d’edat que hi estiguin interessats a donar-se d’alta,

• 1r) Poden venir personalment al servei administratiu del centre o bé enviar el seu fill/la seva filla (de 9h a 13.30h), i demanar la sol·licitud de compte d’usuari o bé presentar-la directament si la descarreguen de la nostra pàgina web, en el següent ENLLAÇ
  • 2n) Han de comprovar les dades del full, (és molt important que el número de mòbil sigui correcte) que han de tornar signat al mateix lloc.
  • 3r) Des de la secretaria del centre es gestionarà l’alta i els pares o tutors sol·licitants rebran un SMS amb el compte d’usuari, la contrasenya provisional i un enllaç a la pàgina web o aplicació del mòbil on canviar-la. Han d’introduir l’usuari i la contrasenya provisional, la qual s’haurà de baratar en un termini de 24 hores.
  • 4t) Si el procediment s’ha fet correctament, rebran un altre SMS que ho confirmi.

Els alumnes majors d’edat ho poden trametre ells mateixos.

A més, poden descarregar-se el tutorial de com justificar les faltes d’assistència en el següent ENLLAÇ.

Un cop canviada la contrasenya, ja podeu accedir al GESTIB. Ho podeu fer des de la web del centre: http://iesjosepmiquelguardia.org   o directament a l’adreça: https://www3.caib.es/xestib/

La contrasenya té una durada d’1 any, un cop passat, s’haurà de tornar a canviar. Per consultar com fer-ho, consultar el següent ENLLAÇ

Si hi ha cap dubte, es pot escriure al correu del centre (iesjosepmiquelguardia@educaib.eu) o telefonar al 971 372744.

Premis ESO al rendiment acadèmic 2015-16

premis eso 2015-16

Dilluns dia 12 es van lliurar els premis a l’esforç acadèmic i rendiment acadèmic excel·lent a alumnes que el curs passat cursaren l’ESO.

Del nostre centre, en la modalitat d’esforç personal va ser guardonat n’Eloy Marquès i en la modalitat de rendiment acadèmic excel·lent na Maria Rodríguez Carrizo i en Miquel Tudurí Benejam.
També van obtenir guardó els alumnes que enguany cursen estudis al centre però que provenen d’altres centres de Menorca. En la modalitat d’esforç personal, na Neus Tudurí Cladera, alumna del cicle formatiu de grau mitjà de farmàcia i que l’any passat va estudiar a l’institut Joan Ramis de Maó. En la modalitat de rendiment acadèmic excel·lent en Raúl Llambias, alumne que cursa 1r de batxillerat al nostre centre i que l’any passat va cursar l’ESO al centre educatiu de La Salle d’Alaior .

A tots ells la nostra enhorabona !!

Assemblea General Ordinària APIMA

Benvolguts pares i mares,

El proper dimecres, dia 14 de desembre de 2016 a les 20’00 hores, esteu tots convidats a participar a l’Assemblea General Ordinària que celebrarem a la sala d’actes del Institut.

L’ordre del dia serà el següent:

1. Aprovació de l’acta anterior. (És pot llegir al tauler d’anuncis del Centre o a la web)
  2. Presentació i ratificació de la nova Junta Directiva.
  3. Lectura i aprovació del pressupost d’aquest curs.
  4. Explicació de les activitats previstes per aquest curs.
  5. Informe del Director del Centre, Sr. David Font
  6. Precs i suggeriments.

Esperem la vostra assistència.

LA JUNTA DE L’AMPA.

Alaior, 7 de desembre de 2016

Centre ecoambiental en el curs 2015-16

L’IES Josep Miquel Guàrdia, ja fa anys que està adherit dins el programa de centres eco-ambientals. Mosta d’això són les 13 edicions que fa que hi participa, essent un centre ecoambiental ja consolidat . El passat dilluns, 28 de Novembre, un grup d’alumnes i professores van assistir a l’acte que va tenir a la Delegació d’Educació a Maò. Allà es va recollir el certificat que mostra la participació del centre del curs 2015-16. Seguirem treballant per seguir essent un centre ecoambiental!

12-ies_josep_miquel_guardia

Lliurament butlletins i entrevistes pares 1a avaluació

Benvolguts pares i mares,

Com ja sabran des de les reunions d’octubre aquest any la 1a avaluació s’avança i les famílies rebran el butlletí dia 1 de desembre. Per aquest motiu el divendres 2 de desembre de 12 a 14h dedicarem aquestes dues hores perquè les famílies puguin entrevistar-se amb qualsevol professor/a i/o tutor/a.

Si voleu entrevistar-se podeu cridar al 971 37 27 44 per demanar cita.

Aquest fet farà que les classes el DIA 2 DE DESEMBRE acabin a les 12h per poder atendre millor a les famílies.

Alaior, 29 de novembre de 2016