Assemblea General Ordinària APIMA

Benvolguts pares i mares,

El proper dimecres, dia 14 de desembre de 2016 a les 20’00 hores, esteu tots convidats a participar a l’Assemblea General Ordinària que celebrarem a la sala d’actes del Institut.

L’ordre del dia serà el següent:

1. Aprovació de l’acta anterior. (És pot llegir al tauler d’anuncis del Centre o a la web)
  2. Presentació i ratificació de la nova Junta Directiva.
  3. Lectura i aprovació del pressupost d’aquest curs.
  4. Explicació de les activitats previstes per aquest curs.
  5. Informe del Director del Centre, Sr. David Font
  6. Precs i suggeriments.

Esperem la vostra assistència.

LA JUNTA DE L’AMPA.

Alaior, 7 de desembre de 2016

Centre ecoambiental en el curs 2015-16

L’IES Josep Miquel Guàrdia, ja fa anys que està adherit dins el programa de centres eco-ambientals. Mosta d’això són les 13 edicions que fa que hi participa, essent un centre ecoambiental ja consolidat . El passat dilluns, 28 de Novembre, un grup d’alumnes i professores van assistir a l’acte que va tenir a la Delegació d’Educació a Maò. Allà es va recollir el certificat que mostra la participació del centre del curs 2015-16. Seguirem treballant per seguir essent un centre ecoambiental!

12-ies_josep_miquel_guardia

Lliurament butlletins i entrevistes pares 1a avaluació

Benvolguts pares i mares,

Com ja sabran des de les reunions d’octubre aquest any la 1a avaluació s’avança i les famílies rebran el butlletí dia 1 de desembre. Per aquest motiu el divendres 2 de desembre de 12 a 14h dedicarem aquestes dues hores perquè les famílies puguin entrevistar-se amb qualsevol professor/a i/o tutor/a.

Si voleu entrevistar-se podeu cridar al 971 37 27 44 per demanar cita.

Aquest fet farà que les classes el DIA 2 DE DESEMBRE acabin a les 12h per poder atendre millor a les famílies.

Alaior, 29 de novembre de 2016

Renovació Consells Escolars 2016-2017

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

Proclamació provisional de les candidatures.

Es recorda que el termini per presentar candidatures va finalitzar el dia 28 d’octubre a les 12 hores. Les butlletes d’inscripció rebudes han estat les següents:

Sector Professorat:

• Joan Clapés Ferrer

• José Antonio Luque Carreras

• Marga Mercadal Ferrer

• Llorenç Pons Moll

Sector Alumnes:

• Pau Sintes Juanico

• Mireia Olives Verger

Sector Pares/Mares:

• Silvia Moll de la Fuente

• Gemma Vidal Pons

El president de la Junta recorda que a les 12 hores del 08/11/2016 finalitza el termini de reclamació de candidatures provisionals.

El dia 10/11/2016:

1. Es publicaran les candidatures definitives.

2. S’iniciarà la campanya electoral.

3. Es podrà sol·licitar l’acreditatiu com a supervisor, acabant el termini per a fer-ho el dia 14/11/2016 a les 12 hores.  Aquest tràmit es podrà efectuar davant la Secretaria del centre.

4. Es podran sol·licitar, fins dia 14/11/2016, els sobres i paperetes per votar per correu per part dels pares i mares, igualment a la Secretaria del centre. Es resol que el vot per correu es realitzarà introduint la papereta dins el sobre juntament amb fotocòpia del DNI; aquest sobre s’enviarà a la Junta Electoral bé per correu certificat bé mitjançant registre a la Secretaria del centre.

5. Es convocarà el claustre extraordinari per a l’elecció dels representants del sector del professorat.

Les votacions per a l’alumnat seran dia 17 de novembre en horari lectiu. Per als pares, mares, tutors i tutores legals seran dia 22 de novembre de 18 a 21h.

Renovació Consells Escolars 2016-2017

Els censos provisionals no han tingut cap reclamació i per aquest motiu, en data d’avui dia 21/10/2016 són considerats definitius i vàlids.

Així mateix es recorda que el termini de presentació de candidatures d’acord amb el calendari aprovat finalitzarà el dia 28 d’octubre de 2016 a les 12’00h.

Les butlletins d’inscripció com a candidats es poden sol·licitar a la secretaria o en el web del centre

Més informació al següent ENLLAÇ

consell_escolar